Példa, ahogyan az információhiány torzítani tudja vélekedéseink realitását

Létező - ellenőrzött - eset például az, hogy az állampárt elkötelezett szavazói között van olyan ember, aki nem tudja, hogy a közmédia az adófizetők pénzéből működik, hanem ehelyett azt hiszi, hogy vállalkozások tartják fenn, reklámért cserébe. Az illető természetesen leginkább a közmédiából tájékozódik - így tudja megőrizni lojalitását -, de valamiért sosem rögzítette magában azt a tényt, hogy ezeken a felületeken nincsenek reklámok. Az információhiány tehát okoz egy tévhitet, ami miatt emberünk a reálisnál sokkal kevésbé tartja fontosnak azt, hogy a közmédiában az állampárt irányításán kívül eső politikai szereplők is megszólalhassanak.

JAVASLATTÉTEL A SZÖVEG MÓDOSÍTÁSÁRA
JAVASLATTÉTEL ÚJ LINK BESZÚRÁSÁRA VAGY MEGLÉVŐ LINK MÓDOSÍTÁSÁRA